Woda – jaką wybrać?

Rozpocznijmy od wyjaśnienia czym się różni woda mineralna, od źródlanej.
Woda mineralna to taka, która zawiera 500-600 mg składników mineralnych na litr. A zatem woda źródlana to każda inna woda, która tych składników posiada mniej, niż woda mineralna.

Kolejną sprawa, na którą trzeba zwrócić uwagę to przyswajalność składników mineralnych przez nasz organizm. Należy pamiętać, że w trakcie aktywności fizycznej, a poza wysiłkiem ta przyswajalność jest inna. W naszym studio jesteśmy zdania, że w trakcie treningu unikamy wody mineralnej, natomiast poza nim jak najbardziej warto nawadniać się, odżywiać wodą mineralną. Nawodnienie organizmu jest sprawą kluczową dla zdrowia. Nasze zapotrzebowanie na wodę i składniki mineralne jest ważne przez cały rok. Jednakże, delikatnie zmienia się wraz ze zmianą pór roku. Latem jesteśmy bardziej narażeni na utratę składników mineralnych (wyższa temperatura skutkuje bardziej obfitym poceniem, a więc traceniem składników mineralnych z naszego ciała), niż np. zimą.

Nasz trener Adrian w trakcie własnych treningów nawadnia się wodą poddaną odwróconej osmozie. Woda poddana temu procesowi, jest znacznie zdrowsza, niż woda z kranu, butelki plastikowej, a nawet ze szkła. Podczas treningu woda ma jak najłatwiej dostać się do naszego krwioobiegu i nawodnić wszystkie tkanki.

Artykuł ten jest napisany został na podstawie cyklu filmów Never Average – Kącik Wiedzy. odc1.

Leave A Comment

Follow by Email
Facebook
Facebook
Google+
YouTube
YouTube
Instagram